INFLUENCERS

Influencer marketing lijkt op mond-op-mond reclame. Veel fans van bekende influencers hebben het gevoel dat ze de influencer al kennen, omdat er zoveel uit hun leven wordt gedeeld. Influencers hebben contact met hun volgers, dit gebeurt via persoonlijke interactie of bijvoorbeeld door content afgestemd op de vraag van hun volgers. Dit creëert een band tussen de influencer en de volgers.
 

Mensen vertrouwen iemand meer met wie zij een band hebben dan een willekeurige acteur van een tv reclame. Het is daarom effectief om een influencer met volgers uit uw doelgroep te betrekken bij de promotie van uw merk. In vergelijking met traditionele media is deze aanpak ook goedkoper doordat het een hogere conversiepercentage heeft dan een traditionele reclame gericht op een groot publiek met minder potentiële kopers.

Maar welke influencers hebben de juiste volgers voor uw doelgroep? Freestyle United onderzoekt voor u wie dit zijn. Wij beschikken over bekende influencers uit Nederland en het buitenland die aansluiten bij uw campagne.
Uiteenlopend van sporters, vloggers tot aan mensen uit het bedrijfsleven. Wij richten ons vooral op influencers met een effectief bereik in plaats van influencers die bijna geen invloed hebben op hun volgers.

Wat is een influencer? Een influencer is een persoon die veel volgers heeft op social media en een bovengemiddelde invloed heeft op het (koop) gedrag van anderen. 

Wat voor soort influencers zijn er?

Bekende Nederlanders, artiesten, vloggers, profvoetballers, FIFA-spelers en vele andere type social media bekendheden.

INZETBAARHEID

Influencers zijn inzetbaar voor de content-creatie bij social media campagnes en andere marketingdoeleinden.  Daarnaast zijn Influencers ook inzetbaar voor optredensworkshops en meet & greets op commerciële, zakelijke, maatschappelijke en particuliere evenementen. 

MOGELIJKHEDEN

TARIEVEN

INFLUENCERS

BOEKEN

FREESTYLE UNITED ZWART

© Freestyle United 2019